هویت سازمانی برند یک تصویر کلی از کلیه جنبه های بصری و حسی یک شرکت را در بر می گیرد. طراحی لوگو، ست اداری(سربرگ،پاکت نامه، فاکتور و...) بروشور و کاتالوگ های چاپی ، طراحی وب سایت شبکه اجتماعی، تبلیغات آنلاین (رادیویی مجله) بیلبورد، طراحی محصول و بسته بندی، یونیفرم کارمندان و... به کمک هویت سازمانی تعریف می شوند. یک هویت سازمانی نیازمند آن است که بتواند کلیه احساسات و تاثیرات بالقوه ایجاد شده به وسیله سازمان را اداره کند.
برند سازی بکارگیری مجموعهای از راهکارها برای هویت بخشیدن به شما در دنیاری تجارت و مشخص شدن و تثبیت جایگاه شما است. برند سازی بخشهای مختلفی دارد اعم از مشخص کردن و تثبیت جایگاه شما، انتخاب نامی مناسب برای برند، طراحی لوگویی منحصر به فرد و ایجاد خاصیتهایی که تنها در برند شما وجود دارد. باید در نظر داشت که یک محصول در طول زمان به یک برند تبدیل خواهد شد. برند سازی برای اهدافی مشخص ایجاد میگردد، مانند: متمایز شدن، ایجاد نوآوری و خلاقیت، اعتبار بخشیدن، فرهنگسازی و ایجاد نیاز در جامعه برای استفاده از یک محصول.
آریا گراف آماده ارائه خدمات هویت برند می باشد.